tisdag 13 mars 2012

Drivbänksfönster

I dag har jag blivit med dessa fina drivbänksfönster!


Jag svarade på en annons på Blocket, på min mobil. Där ser man inte vem som är annonsören. Jag mailade och skickade en kopia till mig själv. Döm om min förvåning när jag går in på mailen och ser att det är en arbetskompis som annonserar!

Jag ringde henne direkt och sa att jag ville ha fönstren. Så när jag har betalt dem, dessa 10 guldklimpar, då är de mina! Det känns som jag är på god väg åt en mindre handelsträdgård!

Jag har även slagit till på två trädgårdsböcker i dag, Tyra Hallsénius Lindhes bok "Året i köksträdgården" och Elisabeth Svalin Gunnarssons "I trädgårdsmästarens spår". Så nu längtar jag!

Våren är här!

2 kommentarer:

Fröpåsen sa...

Grattis till fönstren! Jag är själv en stor fan av Blocket och känner igen glädjeruset :) Jättekul att du gillar min blogg med! Jag har lagt till dig i min blogglista nu :)
Hörs!

Hélena sa...

Hur går det för dig med växthuset? Googlade drivbänksfönster och fick upp din bild. Blev nyfiken på hur det går för dig eftersom jag själv drömmer och ska börja projektet att leta material till ett växthus.
Ha det bäst!
Hélena