lördag 24 april 2010

Så där ja!

Nu är jag tillbaka!
I dag har jag varit ute hela dagen. Det har varit så skönt väder. Jag har pysslat med smått o gott. Bl a har jag tagit reda på sly, tagit tillvara och kvistat en hel massa långpinnar. Fick för mig att ge mig på att fläta en pilram runt rabarbern, men det blev inte 100% bra. Jag gissar att övning ger färdighet? Den får vara så länge men det blev ändå mycket finare än förut.





Jag var ju på Nordiska trädgårdar för två veckor sedan. Jätteroligt och jag fick mycket inspiration! Det var så härligt att få traska in där på mässan när Stockholm var på det gråkalla humöret. Jag gick på fredagen den här gången. Så mycket skönare än lördagarna! Det blir nog fredag nästa år med. Då ska jag börja från ett annat håll. Det blir ganska mycket lika,lika. Många av utställarna står på samma plats varje år. Ska man till en speciell monter är det ju ganska bra men det känns som det missas en del, för att man går från entréhållet varje år. Sedan ska jag besöka fler föredrag och seminarier nästa år också.


I morgon tror jag att jag ska börja gräva för att flytta mina rosor. Skulle ha gjort det i dag men det blev något annat istället. Mañana, mañana...


3 kommentarer:

Planthunter sa...

nice pictures
green greetings Sandra

Unknown sa...

Välkommen tillbaka! Jag tyckte det blev jättefint runt rabarbern och särskilt för att det inte är alltför perfekt! Går i samma tankar att göra något liknande.
Ha det gott,
Charlotta

Jenny på landet sa...

Tack!